ΣΙΝΕ

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Στανίση: «Δεν έκανα παιδιά γιατί έπεφτα σε μ@λ@κ#ς» - Tι είπε για την απόπειρα αυτοκτονίας της (videos)


Αποκαλυπτική ήταν η Κατερίνα Στανίση στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου Βράδυ που μίλησε για την απόπειρα αυτοκτονίας (που έκανε), το ξύλο (που έφαγε), τα παιδιά (που δεν έκανε) και το πάντα γεμάτο γυναίκες καμαρίνι του Άγγελου Διονυσίου.
«Δεν πέρασα μια καλή ζωή. Αλίμονό μας αν...
κοιμόμαστε με την καριέρα στο κρεβάτι. Η ζωή έχει κι άλλες απολαύσεις και δεν είναι μόνο το τραγούδι και η πίστα. Αλλά είμαι χαρούμενη όμως που ο κόσμος με αγάπησε πολύ. Αν πω αγάπη μόνο, τους αδικώ, με λάτρεψαν». Αυτό είναι το επιμύθιο της γεμάτης ζωής της Κατερίνας Στανίση, όπως το εκμυστηρεύτηκε η ίδια χθες το βράδυ στον Πέτρο Κωστόπουλο.
Εκεί που μίλησε επίσης για την απόπειρα αυτοκτονίας που έκανε «Οδηγούσα και ήθελα να πάω να φουντάρω με το αμάξι σε γκρεμό. Τότε δεν είχα βρει ακόμη τον Θεό. Ήμουν πολύ πειραγμένη. Γύρισα σπίτι, σταυροκοπιόμουν και έλεγα ' Θεέ μου, τι πήγα να κάνω';».
Καθώς επίσης περί ξυλοδαρμού στα χέρια συντρόφου «Έχει τύχει να σηκώσει χέρι άντρας πάνω μου. Δεν έφυγα. Έπρεπε να κάνω υπομονή. Πέρα από τον άντρα, θέλει τιμωρία και η γυναίκα. Δεν θα πρέπει να κάθεται κατά την πείρα μου, πρέπει να φεύγει αμέσως».
Αν και το πιο συγκινητικό κομμάτι της συνέντευξης είναι όταν μίλησε για τα παιδιά που ποτέ δεν έκανε «Δεν έχω μετανοιώσει που δεν έχω κάνει παιδί. Απλά δεν ήρθε. Αφοσιώθηκα πολύ στην καριέρα και τη δουλειά. Εγώ δεν μπορούσα να κάνω και τα δυο. Εγώ ήθελα να κάνω παιδιά και οικογένεια με έναν που θα του είχα εμπιστοσύνη. Δεν ήρθε αυτό. Έπεφτα σε μ@...ες».
Τέλος, η λαϊκή αοιδός μίλησε για το αν έχει κερατώσει («Όταν ήμουν σε μια σχέση ποτέ. Ήμουν πιστή όπως η Πηνελόπη. Τώρα, όποτε έπρεπε να γίνει, έγινε») και το σουξέ που είχε ο Άγγελος Διονυσίου («Ήταν γυναικοκατακτητής. Ένας κούκλος. Στο καμαρίνι του γινόταν χαμός από γυναίκες τότε, όπως συμβαίνει τώρα με τον Ρουβά».




ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: