ΣΙΝΕ

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

"Συρρικνώθηκαν τα όργανά μου από τη δίαιτα"



Σοκάρει η εξομολόγηση του Jared Leto, ο οποίος βγήκε και αποκάλυψε τα προβλήματα που το άφησε η μαζική απώλεια κιλών.
Ο 41χρονος ηθοποιός-τραγουδιστής, αναγκάστηκε να χάσει 17 ολόκληρα κιλά, προκειμένου να...
παίξει στην ταινία «The Dallas Buyers Club», όπου υποδύεται μια τρανσέξουαλ με AIDS.
Όπως είπε, η μεγάλη απώλεια κιλών, του προκάλεσε προβλήματα υγείας:
«Βασικά δεν έτρωγα ή έτρωγα ελάχιστα. Ένιωθα πολύ εύθραυστος και ανασφαλής. Είχε επηρεάσει τον τρόπο που περπατούσα, μιλούσα, αλλά και γενικότερα, το ποιος είμαι. Οι οικογένεια και οι φίλοι μου σοκαρίστηκαν από τη δραματική απώλεια κιλών, λες και δεν ήξεραν πως το κάνω για τις ανάγκες της ταινίας. Νόμιζαν ότι είμαι πραγματικά άρρωστος!»
Μάλιστα, τόνισε πως ο ρόλος του, είχε ως αποτέλεσμα να «συρρικνωθούν τα όργανα μου, οι μυες μου και το στομάχι μου!»
Πλέον, ο Jared Leto επανέρχεται σιγά σιγά στο κανονικό του βάρος, μιας και τα γυρίσματα της ταινίας σταμάτησαν.






Star.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: