ΣΙΝΕ

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Σκοτώθηκε σε τροχαίο ο ηθοποιός Πολ Γουόκερ! Βίντεο-σοκ από το φλεγόμενο αυτοκίνητο!

Οι περισσότεροι των γνώρισαν μέσα από την ταινία "Fast and Furious". Τραγική ειρωνεία της μοίρας, ο Πολ Γουόκερ έχασε την ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα στο...
Λος Άντζελες.

Σύμφωνα με το ABCnews, ο Γουόκερ ήταν συνοδηγός της μοιραίας Πόρσε, ο οδηγός της οποίας έχασε τον έλεγχο και προσέκρουσε σε ένα δέντρο.

Ο Πολ Γουόκερ Γεννήθηκε το 1973 στην Καλιφόρνια. Προτού γίνει ηθοποιός πήρε μέρος σε πολλές τηλεοπτικές διαφημίσεις. Ο πρώτος του ρόλος ήταν το 1987 στην ταινία Monster in the Closet. Τον είδαμε στην ταινία του Κλιντ Ίστγουντ Flags of Our Fathers, καθώς και στις: Eight Below, Running Scared, Into the Blue, Noel, Joy Ride, The Skulls, Varsity Blues, Pleasantville, She’s All That, Brokedown Palace, The Death and Life of Bobby Z, The Lazarus Project.

Τον περασμένο Μάιο μιλώντας στην εκπομπή Movies & Stars του MTV Greece ο ξανθός Καλιφορνέζος αποκάλυψε ότι η σύζυγός του είναι μισή Ελληνίδα και μισή Σουηδέζα. «Θεωρώ την κόρη μου μισή Ελληνίδα, η μητέρα της λέγεται Σωτηροπούλου. Έχω έρθει στην Αθήνα στην περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων και έχω επισκεφθεί ελληνικά νησιά όπως τη Μύκονο και την Σαντορίνη. Οι διακοπές μου στην Ελλάδα ήταν μαγικές!» ενώ όταν ρωτήθηκε αν είναι αλβανικής καταγωγής όπως αναγράφεται στο imdb, ξεκαθάρισε: «Δεν είμαι Αλβανός. Γνωρίζω, ωστόσο ότι στο ίντερνετ γράφεται ότι είμαι από εκεί. Η αλήθεια όμως είναι ότι είμαι μισός Γερμανός και μισός Ιρλανδός. Γεννήθηκα βέβαια στην Καλιφόρνια»
















tuned.gr


  Paul Walker's Fiery Wreck
  - Watch More
  Celebrity Videos
  or
  Subscribe

real.gr
ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: