ΣΙΝΕ

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Δήμος Ζαγάρης - "Αφιέρωση" - Ακούστε το νέο του τραγούδι!!!

Ο Ζαγάρης Δήμος είναι 23 ετών, κατάγεται από τη Βέροια και μας παρουσιάζει το νέο του τραγούδι με τίτλο "Αφιέρωση"!
Ακούστε το...


Δεν είναι η πρώτη του ενασχόληση με την μουσική καθώς στο παρελθόν έχει κάνει αρκετές ενορχηστρώσεις και διασκευές Ελληνικών και ξένων κομματιών!

Το τραγούδι ονομάζεται "αφιέρωση" και είναι μια τρυφερή ροκ μπαλάντα:
Σαν όνειρο μου ήρθες εσύ
σαν σκέψη που δεν πρόλαβα να κάνω
συναίσθημα γλυκό σαν το φιλί
τα μάτια σου κοιτάζω και τα χάνω...

Νιώθω να αναπνέω
να υπάρχω και να ζω
σε σκέφτομαι και σ’αγαπώ
φτάνει που είμαστε μαζί

Ξανά εδώ
εγώ και εσύ
οι δύο μας καρδιά μου
Σε ένα νησί
Όλη νύχτα αγκαλιά
με αστέρια συντροφιά
................
Χαμένοι εδώ
εγώ και εσύ
οι δύο μας καρδιά μου
σε ένα νησί
Ο χρόνος σταματά
Ευτυχισμένοι μαζί
Αγκαλιές και φιλιά
Μαζί στην ζωή

Στίχος - μουσική : Δήμος Ζαγάρης
Ακούστε το εδώ...


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: