ΣΙΝΕ

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Λεωνίδα Τεντόγλου


Λεωνίδας Τεντόγλου
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος ΠΕ Γρεβενών στο συνδυασμό
"Συμμαχία των Πολιτών για την Δυτική Μακεδονία"
Του Γιώργου Δακή
Με υποψήφιο αντιπεριφερειάρχη τον Γιάννη Γιάτσιο.


Ονομάζομαι Λεωνίδας Τεντόγλου.
Γεννήθηκα, ζω και εργάζομαι στα Γρεβενά.

Είμαι αγρότης, έτσι βιώνω τις αγωνίες των αγροτών αλλά γνωρίζω τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ...επαγγελματίες και το πόσο επηρέασε η κρίση, των τελευταίων χρόνων,τις επιχειρήσεις και τις ζωές τους. 

Έχω όμως πίστη στις ικανότητες, στη δημιουργικότητα τους αλλά και στις προοπτικές ανάπτυξης των Γρεβενών. 
Ασχολούμαι επί χρόνια με τα κοινά, με τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και είχα την τιμή, για δυο θητείες, να διατελέσω πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Φελλίου.

Οι συνδημότες μου με εμπιστεύτηκαν και μου έδωσαν τη δύναμη να αγωνιστώ για το καλό του τόπου μας.

Αυτή την εμπιστοσύνη ζητώ και αυτή τη δύναμη χρειάζομαι για να συνεχίσω να προσφέρω στα Γρεβενά μέσα από την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση.

Η αγάπη μου για τον τόπο μας,η αγωνία για το μέλλον του και για το "αύριο" των νέων και των παιδιών μας, με καθοδηγεί και σε αυτή τη νέα μου προσπάθεια.

Μπορώ και θέλω να προσφέρω,
Θέλω και μπορώ να σταθώ δίπλα σας,
όπου και όταν με χρειαστείτε.

-ΖΟΥΜΕ μαζί στα Γρεβενά
-ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ μαζί στα Γρεβενά
-ΑΓΩΝΙΟΥΜΕ όλοι για τα Γρεβενά
Σας καλώ να αγωνιστούμε ΜΑΖΙ για όσα μας αξίζουν,γιατί απλά, ΑΓΑΠΑΜΕ τα Γρεβενά.


Λεωνίδας Τεντόγλου
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος ΠΕ
Γρεβενών στο συνδυασμό
"Συμμαχία των Πολιτών για την Δυτική Μακεδονία"
Του Γιώργου Δακή
Με υποψήφιο αντιπεριφερειάρχη τον Γιάννη Γιάτσιο.
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: