ΣΙΝΕ

Τρίτη 19 Μαΐου 2015

"ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ'Μ ΕΧΑΣΑ" - ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΙΑΣ… ΤΟΥΡΚΑΛΑΣ

«ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑΜ ΕΧΑΣΑ, EΚΛΑΨΑ ΚΑΙ ΠΟΝΕΣΑ», ΑΠΟ ΜΙΑ… ΤΟΥΡΚΑΛΑ



Την πατρίδα μ’ έχασα----------------------Την πατρίδα μου έχασα έκλαψα και πόνεσα (δις)----------------- έκλαψα και πόνεσα Λιγούμαι κι αρόθυμω, όι όι------------- Λιγώνομαι κι επιθυμώ όι, όι ν’ ανασπάλω κι επορώ (δις).--------- Να ξεχάσω δε μπορώ Μίαν κι άλλο σην ζωή μ’------------------ Ακόμη μία φορά στη ζωή μου σο πεγάδι μ’ σην αυλή μ’ (δις)---------- Στο πηγάδι στην αυλή μου Νερόπον ας έπινα, όι όι-------------------Νεράκι ας έπινα όι, όι και τ’ ομμάτα μ’ έπλυνα (δις).------------και να μάτια μου να "έπλενα" Τά ταφία μ’ έχασα--------------------------- Τους τάφους μου έχασα ντ’ έθαψα κι ενέσπαλα (δις)-------------- Αυτούς που έθαψα δεν ξέχασα Τ’ εμετέρτ 'ς αναστορώ, όι όι------------- Τους δικούς μας ξαναθυμάμαι όι, όι και σο ψυόπο μ’ κουβαλώ (δις)--------- και στην ψυχούλα μου κουβαλάω Εκκλησίας έρημα----------------------------- Έρημες εκκλησίες μοναστήρα ακάντηλα (δις)-----------------Μοναστήρια χωρίς καντήλες πόρτας και παράθυρα, όι όι----------------Πόρτες και παράθυρα όι, όι επέμναν ακράνοιχτα (δις)------------------ μείνανε ορθάνοιχτα Του Χρήστου Αντωνιάδη, καθηγητή νευροχειρουργικής στο ΑΠΘ (1950-2013) που κατάγεται από την Ξηρολίμνη Κοζάνη

Ακούστε το και από την καταπληκτική φωνή της Κικής Σαββίδου

https://www.youtube.com/watch?v=tys2SG2fQM8

Δεν υπάρχουν σχόλια: