ΣΙΝΕ

Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

‘Έκανα βίζιτες και κέρδιζα πολλά λεφτά κάθε βράδυ”- Τρομερές αποκαλύψεις από γνωστή κωμική ηθοποιό (φωτο)

Αποτελεί εδώ και μερικά χρόνια μια από τις πιο γνωστές κωμικούς και κάθε της stand up γίνεται sold out.

Χαρίζει απλόχερα το γέλιο, αν και το παρελθόν της είναι αρκετά σκοτεινό ή μάλλον αρκετά… ροζ!

Η πολύ γνωστή στη Μεγάλη Βρετανία κωμικός Miranda Kane δεν ντρέπεται. ωστόσο γι’ αυτό και δεν διστάζει σε συνέντευξή της στην Mirror να παραδεχθεί και να αποκαλύψει πολλές πικάντικες λεπτομέρειες.

“Όταν ήμουν 18 ετών ήθελα να αποκτήσω πολλά και γρήγορα. Δεν με ένοιαζε ο τρόπος, αλλά ο τελικός σκοπός. Έτσι μπήκα στην ερωτική βιομηχανία και μάλιστα όχι σε έναν απλό κλάδο της: Τα παραπανίσια κιλά μου αποτελούσαν τρομερό φετίχ για πολλούς από τους πελάτες μου, που πλήρωναν αδρά για να τους κάνω διάφορα με το… βάρος μου!

Μπορούσα να βγάλω έως και 2.000 λίρες σε μια νύχτα ικανοποιώντας κάποιες πολύ περίεργες φαντασιώσεις! Ας πούμε ένανς πελάτης με πλήρωσε μόνο και μόνο για να κάθομαι γυμνή πάνω του για τρεις ώρες, να βλέπω τηλεόραση και να τρώω πίτσα!

Αποσύρθηκα τα 2011, καθώς είδα τα πάντα και έβγαλα αρκετά χρήματα από αυτό. Πλέον μπορώ να πω πως τα έχω δει όλα και μάλιστα δεν ντρέπομαι να πω πως αρκετές από τις ροζ ισοτρίες τις χρησιμοποιώ και στα stand up comedies μου.”


Δεν υπάρχουν σχόλια: