ΣΙΝΕ

Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Η κουκλάρα ξανθιά και οι …σκουπιδιάρηδες! – Ανεκδοτάρα!!!

Tα Χριστούγεννα, οι σκουπιδιάρηδες βγήκαν με το απορριμματοφόρο να μαζέψουν το “δωράκι” τους.
– Λοιπόν, λέει ο οδηγός, ξεκινάμε από εδώ…


Κατεβαίνει ο πρώτος σκουπιδιάρης, χτυπάει την πόρτα και ανοίγει μια ξανθιά θεά.
– Είμαι ο σκουπιδιάρης της γειτονιάς σας… αρχίζει να λέει…
– Πέρνα μέσα, του λέει η ξανθιά, τον αρπάζει, τον γδύνει και…
O σκουπιδιάρης, επιστρέφει στο όχημα με ένα ευτυχισμένο χαμόγελο και διηγείται τα καθέκαστα!
Πετάγεται αμέσως ο δεύτερος…
– Πάω κι εγώ! λέει.
Tου ανοίγει η θεά, γίνονται τα ίδια…
– Έ, δε γίνεται. Πρέπει να πάω κι εγώ, λέει κι ο οδηγός.
Πάει κι αυτός μες τη καλή χαρά, οπότε ανοίγει η ξανθιά και του βάζει 1 ευρώ στο χέρι.
Ταραγμένος ο οδηγός παραπονιέται:

– Καλά, οι άλλοι πήδημα κι εγώ 1 ευρώ;
– Ναι, απαντάει η ξανθιά. O άντρας μου, μου είπε:

-“Αν έρθουν οι σκουπιδιάρηδες, δώσε 1 ευρώ στον οδηγό και τους άλλους γάμ@ τους”.


Δεν υπάρχουν σχόλια: