ΣΙΝΕ

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

«Πάσχω από κατάθλιψη, μου πέφτουν τα μαλλιά» – Σοκαριστική εξομολόγηση από γνωστή Ελληνίδα ηθοποιό!

Τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει έναν Γολγοθά. Οι οικονομικές δυσκολίες την έχουν τσακίσει, ενώ αναγκάζεται να πουλήσει το σπίτι της προκειμένου να...
επιβιώσει. 

Σαν να μην έφταναν αυτά η αγαπημένη Ελληνίδα πρωταγωνίστρια παραδέχεται πως δίνει μεγάλη μάχη με την κατάθλιψη καθώς τα χρέη της ξεπερνούν τα 100.000 ευρώ.

«Θα γίνει σούσουρο με αυτό που θα πω, αλλά θα το πω. Έχω κατάθλιψη! 

Όλη η Ελλάδα έχει κατάθλιψη, δεν είναι θέμα, αλλά εγώ το έπαθα από αυτό. Μαδάω ολόκληρη! Πέφτουν τα μαλλιά μου, τα τσίνορά μου, όλα», είπε η Μαρία Ιωαννίδου σε δημοσιογράφους που την ρώτησαν αν υπάρχει θετική εξέλιξη στο θέμα του σπιτιού που κινδυνεύει να χάσει.


Παράλληλα, η ηθοποιός αποκάλυψε ότι τα λεφτά που χρωστάει είναι… δύο σπίτια. «Είμαι σε πολύ δύσκολη θέση… Με κλέψανε! Το λέω καθαρά, έγινε κλοπή. Έβαλα ακατάλληλους ανθρώπους και έκανα ακατάλληλα συμβόλαια! Τι να πω, είμαι πανηλίθια… Έβαλα λάθος ανθρώπους να διαχειρίζονται τα οικονομικά μου! Έχω κινηθεί νομικά, αλλά τίποτα. Μου είπαν ότι δεν μπορώ να βοηθηθώ άλλο». Δείτε στο βίντεο τι αποκάλυψε για το μαρτύριο που βιώνει.



Δεν υπάρχουν σχόλια: