ΣΙΝΕ

Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Ελληνίδα διάσημη: Μικρή πουλούσα με τον πατέρα μου φρούτα στη λαϊκή

Για τα παιδικά της χρόνια και τον τρόπο που την γαλούχησαν οι γονείς της μίλησε η διάσημη Ελληνίδα.

«Αυτοί με έχουν φέρει εδώ που είμαι σήμερα και με έχουν κάνει μαχήτρια. Η μητέρα μου ήταν δασκάλα-και ο πατέρας μου είχε πάγκο στη λαϊκή. Μικρή πήγαινα μαζί του και πουλούσα φρούτα. Καμαρώνω και θαυμάζω τους γονείς μου», δήλωσε η Κατερίνα Στικούδη στο περιοδικό Big Fish.

Ακόμη μίλησε και για την αδυναμία της στα γρήγορα αυτοκίνητα. «Τρελαίνομαι για τα γρήγορα αυτοκίνητα. Οδηγώ το πιο όμορφο αυτοκίνητο του κόσμου, μια λευκή ΒΜW Ζ4. Την έχω χαμηλωμένη, έχω βάλει 19άρα ζάντα και είναι κούκλα. Μου αρέσει πιο πολύ η επιτάχυνση παρά η ταχύτητα. Οι φίλες μου με λένε «κάγκουρα» γιατί στο φανάρι θέλω να είμαι πρώτη, να γκαζώνω και να αφήνω τους άλλους πίσω μου. Το απολαμβάνω, μου δημιουργεί ένα συναίσθημα ότι δραπετεύω από κάτι. Δεν το έχω αναλύσει περαιτέρω»

Δεν υπάρχουν σχόλια: