ΣΙΝΕ

Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

Γνωστή ηθοποιός αποκάλυψε στο facebook πως παραλίγο να πεθάνει!

Συγκλόνισε τους πάντες η 45χρονη ηθοποιός με την αποκάλυψη της σοβαρής περιπέτειας που είχε με την υγεία της.
Ο λόγος για την Sarah Silverman, η οποία μέσω facebook εξομολογήθηκε πως παραλίγο να πεθάνει, καθώς νόμιζε πως είχε έναν απλό πονόλαιμο, αλλά στην πραγματικότητα ήταν οξεία επιγλωττίτιδα!

«Είμαι τρελά τυχερή που είμαι ακόμα ζωντανή!» εξήγησε αρχικά η Sarah Silverman, η οποία στη συνέχεια περιέγραψε τις δύσκολες στιγμές που έζησε τις πέντε ημέρες που έμεινε στην Εντατική:

«Οι γιατροί δεν μπορούσαν να μου κάνουν ολική νάρκωση, επειδή η πίεση του αίματος μου ήταν πολύ χαμηλή. Απλά με νάρκωσαν τόσο ώστε να μην νιώθω πόνο. Έτσι δεν είχα ιδέα ούτε τι συνέβαινε, ούτε πού ήμουν. Έπρεπε να μου δέσουν τα χέρια ώστε να με κρατήσουν από το να σπρώξω έξω τον αναπνευστικό σωλήνα. Όταν ξύπνησα πέντε ημέρες μετά, δεν θυμόμουν τίποτα! Ευχαρίστησα τους πάντες στα Επείγοντα που μου έσωσαν τη ζωή, γύρισα σπίτι μου και μετά αφού σιγά σιγά άρχισαν να υποχωρούν τα οπιούχα, θυμήθηκα το τραύμα που μου προκάλεσε το χειρουργείο».

Επίσης δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τις αδερφές της, αλλά και τον σύντροφό της Μάικλ Σιν, χαρακτηρίζοντας τον έναν πραγματικό ήρωα που την κάνει να θέλει να κλάψει.

Τι είναι η οξεία επιγλωττίτιδα:

Είναι μια ταχέως εξελισσόμενη βακτηριακή λοίμωξη της επιγλωττίδας και των ιστών γύρω από αυτήν, που παρατηρείται στα παιδιά. Είναι δυνητικά επικίνδυνη επειδή, πολλές φορές, επηρεάζει την βατότητα των αεραγωγών, με αποτέλεσμα ο ασθενής να δυσκολεύεται να αναπνεύσει. Στους ενήλικες, η αντίστοιχη νοσολογική οντότητα καλείται υπεργλωττίτιδα.

Η ασθένεια ξεκινά απότομα με υψηλό πυρετό και η κλινική εικόνα του ασθενούς επιδεινώνεται ραγδαία. Ο ασθενής εμφανίζει δυσκολία στην αναπνοή, αδυνατεί να καταπιεί (υπάρχει σιελόρροια) και να μιλήσει, είναι δε χαρακτηριστικά σε καθιστή θέση, με το κεφάλι προς τα πίσω, το στόμα ανοιχτό και τη γλώσσα να προεξέχει. Βήχας υπάρχει σπάνια.

govastileto

Δεν υπάρχουν σχόλια: