ΣΙΝΕ

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ αναγνώστη: «H AΛΒΑΝΙΔΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ… με τρέλανε»

Καλησπέρα, με λενε Δημήτρη και ειμαι 40 χρονών. Η γυναικα μου ειναι γιατρος σε μεγαλο νοσοκομειο στην Αθηνα. Πολλες φορες ειμαι μονος στο σπιτι γιατι...
εχει εφημεριες στο νοσοκομειο. Στο σπιτι εχουμε μια κοπελα απο την Αλβανια που φροντιζει για την ταχτοποιηση και την καθαριοτητα αλλα συχνα φτιαχνει και φαγητο

Η Ελιζα-αυτο ειναι το ονομα της -ειναι γυρω στα 35 με αρκετα καλο κορμι χωρις περιττα κιλα με σφιχτο στηθος και στρογγυλά ωραία οπiσθια.


Ειναι παντρεμενη με οικοδομο και εχουν δυο παιδια. Ερχεται παντα γυρω στις οχτω το πρωι και επειδη ειναι χρονια κοντα μας εχει κλειδι υπηρεσιας και φευγει κλειδωνοντας μονη της αργα το μεσημερι. Να πω την αληθεια την κοιταζα συχνα που εσκυβε ή ανεβαινε στη σκαλα να καθαρισει αλλα δε μου περναγε απ το μυαλο οτι θα μπορουσε να γινει τιποτα μιας και δεν ειχε δωσει δικαιωματα…


Εβλεπα το κωλ….ακι της σηκωμενο κι εβαζα διαφορα με το μυαλο μου, αλλα δεν ελεγα και δεν εκανα τιποτα γιατι αν επαιρνε χαμπαρι τίποτα η γυναίκα μου, ποιος μας εσωνε! Μια μερα ημουν στην τουαλετα και την ακουσα να παραπονιεται στη γυναίκα μου ότι την παραμελει ο αντρας της κι ότι ερχεται παντα κουρασμενος εχουν να κανουν ερωτα πανω απο επτα μηνες και αλλα τετοια που λενε οι γυναικες μεταξυ τους. Τρελάθηκα για να πω την αλήθεια, μου σηκώθηκε πολυ και φανταστηκα για να ειμαι ειλικρινης οτι τα λεγε επιτηδες για να τα ακουω εγω…


Την επομενη Παρασκευη που η γυναίκα μου ειχε εφημερια και ο καιρος ηταν βρχερος ειπα στη δουλεια μου οτι ημουν αρρωστος -ειμαι σε δημοσια υπηρεσια – κι εμεινα στο κρεβατι. Οταν ηρθε η καθαρίστρια, εβηχα κι εκανα πως κρυωνα και πονουσα σ’ ολο μου το κορμι. Μπηκε δειλα στο δωματιο και ρωτησε τι εχω. Μου λει μαλλον γριπη εχετε να σας φτιαξω ενα ζεστο για το βηχα. Οταν ξαναρθε με μισοκακομοιρο υφος της ειπα πως ποναγα παντου και με πεθαινε η πλατη μου. Μου λεει να φερω οινοπνευμα να σας τριψω. Αρχισε τις εντριβες και πηγε να μου σπασει τα κοκκαλα. Της λεω πιο σιγα θα με σακατεψεις. Μου λεει ετσι πρεπει γιατι αλλιως ειναι μασαζ! Μου λεει γυριστε και απο μπροστα. Μολις γυρισα ειδε την που… μου τεραστια και κοκκινησε αλλα το βλεμμα της ειχε καρφωθει και κοιταζε συνεχως εκει. Οσο μου ετριβε το στηθος τοσο τρελαινόμουν! Δεν αντεχα και σκεφτηκα η τωρα η ποτε…


Της αρπαζω το χερι και το βάζω πάνω στον π…. μου. Τι κανετε κυριε Δημητρη -μου λεει- δεν κανει αλλα το χερι δεν το τραβηξε… Χωρις δευτερη κουβεντα τον βαζει στο στομα της και μου έκανε μια special π….α που με εκανε να χυσω αμεσως στο στομα της.
Παραλιγο να την πνιξω γιατι δεν το περιμενε αλλα δεν αφησε σταγονα να παει χαμενη. Την πεταω μπρουμυτα στο κρεβατι και της τον καρφωνω με βια… εβγαλε μια κραυγη, ενω βουτηξε τα σεντονια σα λυσασμενη…


Μη σας παρακλω κυριε Δημητρη δεν μπορω απο κει μου λει. Μια φορα προσπαθησε ο αντρας μου και ποναγα πολυ. Μη σε νοιαζει της λεω εγω ειμαι μαστορας και θα δεις. Σφιγγεται σαν να τη χτυπησε το ρευμα λλα επιμενω και σπρωχνω δυνατα και αποτομα. Βγαζει μια κραυγη και αρχιζει τις φωνες ποναω σταματα σταματα αλλα εγω τιποτα αρχιζω να κουνιεμαι και να σπρωχνω… κι αρχίζει ξαφνικά να κλαίει!


Αρχιζω να την καρφωνω ξανα. Σκουζει φωναζει ανοιγει τα ποδια της να μπω πιο βαθεια… δεν αντεχω και φωναζω ενώ… τελειώνω! Αρχισε να ουρλιαζει να δαγκωνει τα σεντονια να χτυπιεται σαν τρελη και να φωναζει!


Τρελαθηκα λεω παει θα μας διωξουν απο την πολυκατοικία. 

Τρελαθηκα αυτο ηταν. Τομπολα!

youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: