ΣΙΝΕ

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Τι απαντά η Ματθίλδη Μαγγίρα για το 1,5 εκατ. ευρώ σε λογαριασμό του εξωτερικού

Για το δημοσίευμα που την ήθελε να διατηρεί μαζί με την αδερφή της, Μπέτυ, 1,5 εκατ. ευρώ σε τραπεζικό λογαριασμό στο εξωτερικό, μίλησε στο...
περιοδικό «Λοιπόν» η Ματθίλδη Μαγγίρα.

Πώς αντέδρασες στο άκουσμα της είδησης ότι εσύ και η αδελφή σου Μπέτυ, διατηρείτε τραπεζικό λογαριασμό στο εξωτερικό με το ποσό του 1,5 εκατομμυρίου ευρώ;

Στην αρχή γέλασα όταν το είδα, μετά, για να σου πω την αλήθεια με την νοητική αρρώστια που υπάρχει στον κόσμο μας, θεώρησα ότι αυτό είναι επικίνδυνο, ένας τρελός να το διαβάσει και να το πιστέψει, έχουμε μικρά παιδιά, εγώ και η αδελφή μου, μπορεί να είναι κι επικίνδυνο. Θα ήταν καλό, όλοι αυτοί, να είναι σίγουροι για τις πληροφορίες της. Η φυλλάδα που το έβγαλε δεν είναι αξιόπιστη. Με την αδελφή μου, αντιδράσαμε νομικά, στα συγκεκριμένα blogs και τις φυλλάδες που το βγάλανε. Δεν είναι αξιόπιστες οι πηγές και το επίπεδο είναι χαμηλό.

Φοβήθηκες για σένα και την οικογένειά σου;

Φοβήθηκα, όχι μόνο για τη σωματική μου ακεραιότητα, αλλά και για την εικόνα. Όταν είναι τόσο ευαίσθητη οικονομική περίοδος για όλους μας, δεν μπορείς να φωτίζεις, να δείχνεις με το δάχτυλο κάποια άτομα ότι έχουν λεφτά, χωρίς να ξέρεις αν έχουν ή όχι. Γράφοντας ψέματα, φτιάχνεις μια εικόνα γι’ αυτούς τους ανθρώπους που δημιουργεί αρνητισμό σε μια τέτοια κατάσταση που επικρατεί. Αυτοί που το ξέρουν ότι έχουμε τόσα λεφτά ας μας δώσουν τους κωδικούς να πάμε να τα βγάλουμε αυτά τα λεφτά. Από πού μπορώ εγώ να βγάλω αυτά τα λεφτά; Τι δουλειά να κάνω για να βγάλω όλα αυτά τα λεφτά; Είναι τρελό και αστείο επίσης.

Οι γνωστοί και οι φίλοι σου τι σου είπαν;

Οι περισσότεροι που με ήξεραν, που με βλέπανε, μου κάνανε πλάκα και γελάγανε. Δεν μπορείς να βγάζεις στη δημοσιότητα τέτοια πράγματα χωρίς να ξέρεις, χωρίς να σκεφτείς. Δυστυχώς δεν έχουμε δίκαιο, δεν υπάρχει. Κάνω μήνυση και ασφαλιστικά μέτρα στις συγκεκριμένες φυλλάδες, σήμερα υπάρχουν, αύριο κλείνουν, άρα πότε θα δικαστεί αυτό; Που θα βρω το δίκιο μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια: