ΣΙΝΕ

Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

Σερβιτόρος δεν το πίστευε όταν είδε τι φιλοδώρημα του άφησαν (ΦΩΤΟ)

Η καλοσύνη του και η αγάπη για τον συνάνθρωπο ανταποδόθηκαν στον 32χρονο σερβιτόρο...
Κέισι Σίμονς, ο οποίος έφυγε από τη βάρδιά του με φιλοδώρημα 500 δολαρίων και την ευγνωμοσύνη μιας ηλικιωμένης και της κόρης της.

Ο 32χρονος προσφέρθηκε να βοηθήσει μια ηλιωμένη στα ψώνια της, να πλήρώσει το κόστος αλλά και να συνομιλήσει μαζί της για τον λόγο που ήταν στενοχωρημένη, ανεβάζοντας το ηθικό της.

Όταν την επόμενη μέρα πήγε για δουλειά στα Applebee’s στο Ντάλας βρήκε φιλοδώρημα 500 δολαρίων από μια πελάτισσα, που είχε κάνει λογαριασμό μόλις 37 σεντς. Η γυναίκα εξηγούσε την κίνηση αυτή πάνω σε μια χαρτοπετσέτα. Ήταν η κόρη της ηλικιωμένης και τον ευχαριστούσε που έκανε τη μητέρα της χαρούμενη σε μια από τις πιο καταθλιπτικές μέρες της ζωής της.

«Σε μια από τις πιο καταθλιπτικές ήμερες της χρονιάς… εσύ έκανες όμορφη την ημέρα της μητέρας μου… επέμενες να πληρώσεις και της είπες ότι ήταν μια όμορφη γυναίκα. Δεν την έχω δει να χαμογελά τόσο πολύ από την ημέρα που πέθανε ο πατέρας μου. Η μητέρα μου δεν χρειαζόταν την βοήθειά σου, αλλά εσύ έφτιαξες την χρονιά της…».


Προβολή εικόνας στο Twitter


Ακολουθήστε

CNN
✔@CNN


This waiter got a $500 tip for an act of kindness http://cnn.it/2bAAfkH
12:00 μ.μ. - 20 Αυγ 2016

382382 Retweet
675675 "μου αρέσει"

Δεν υπάρχουν σχόλια: