ΣΙΝΕ

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

«Ναι, είμαι γκέι»: Αποκάλυψη - σοκ από πασίγνωστο αθλητή

«Είναι κάτι που σκεφτόμουν να κάνω εδώ και αρκετό καιρό, αλλά δεν ένιωθα ακόμα ώριμος ούτε ως αθλητής ούτε ως άνθρωπος.
Η οικογένειά μου γνωρίζει πως είμαι ομοφυλόφιλος, τους το είπα όταν ήμουν 19 ετών, το ίδιο και οι φίλοι μου».

Τα λόγια αυτά ανήκουν στον Ισπανός διεθνή πολίστα, Βίγκορ Γκουτιέρεθ, ο οποίος δεν ήθελε να κρύβει πλέον από τον κόσμο την προσωπική του επιλογή, αποκαλύπτοντας ότι είναι ομοφυλόφιλος, σε συνέντευξή του.

Ο πρωταθλητής ξάφνιασε τους συμπαίκτες και την ομάδα του, καθώς όπως είπε «δεν έχω μιλήσει ποτέ γι' αυτό με τον πρόεδρο της ομάδας, με τον προπονητή και τους συμπαίκτες. Ζω τη ζωή μου και δεν προκαλώ. Δεν βλέπω κάτι αρνητικό σε όλο αυτό και ήθελα πια να το μοιραστώ και με τον κόσμο. Δεν υπάρχει λόγος να κρύβομαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: