ΣΙΝΕ

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

«Με απάτησε ο άντρας μου»: Αποκάλυψη βόμβα από πασίγνωστη Ελληνίδα παρουσιάστρια (video)

Δεν μασά τα λόγια της. Την ώρα που πολλές κυρίες της εγχώριας showbiz διστάζουν, εκείνη τολμά και μιλά ανοιχτά για όλα. Ακόμη και για την απιστία που δέχτηκε από τον σύζυγό της.
Ο λόγος για τη...
Δέσποινα Μοιραράκη που εξομολογήθηκε on camera πως στον πρώτο της γάμο έζησε την απιστία, για αυτό και την απεύχεται για όλα τα ζευγάρια.

«Ανέκαθεν στη ζωή μου είχα και έχω μια τεράστια αυτοπεποίθηση για τον εαυτό μου. Και πιστεύω και το εννοώ και το δείχνω και πάντα του το λέω ότι για εκείνον είμαι αναντικατάστατη. Κορίτσια μου εγώ δε θέλω να τη σκέφτομαι την απιστία. Κι επειδή την είχα ζήσει επανειλημμένως στον πρώτο μου γάμο, είναι κάτι που το…» Δείτε τι άλλο είπε στο βίντεο.

athensmagazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: