ΣΙΝΕ

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

Σε ΑΠΟΓΝΩΣΗ γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια! Κάνει έκκληση για οικονομική ΒΟΗΘΕΙΑ και στήριξη για την ίδια και τον Μικρό γιο της…

Συγκλονισμένοι έμειναν όσοι διάβασαν την έκκληση και το κείμενο απόγνωσης της τραγουδίστριας.

Η Αννέτ Αρτάνι διανύει την πιο δύσκολη περίοδο της ζωή της καθώς τα οικονομικά της είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση και ταυτόχρονα πάσχει από επιλόχεια κατάθλιψη! 


Δείτε παρακάτω την ανάρτησή της:

«Είμαι μητέρα που πάσχει από επιλόχεια κατάθλιψη (και είμαι ακόμα σε θεραπεία) και που εγκαταλείφθηκα κατά τη διάρκεια της χειρότερης στιγμής στην αρχή της ζωής του γιου μου, γεγονός που με πλήγωσε. Μέσα από αυτό, κατάφερα να μεγαλώσω αυτό το απίστευτο μικρό αγοράκι. Και τώρα πρέπει να τον προστατεύσω.Παλεύω για αυτό το μοναδικό παιδί που μεγαλώνω μόνη μου όλο αυτόν τον καιρό χωρίς καμία υποστήριξη για πολλούς μήνες, και πολύ λίγα έσοδα λόγω του ότι έπρεπε να μείνω σπίτι για να τον μεγαλώσω (δουλεύω part time) συν του ότι ξόδεψα πολλά χρήματα για τα δικαστήρια μέχρι σήμερα που με εξουθένωσαν οικονομικά.

Έχω δώσει τη ζωή μου για αυτό το παιδί και θα συνεχίσω να το κάνω αλλά δεν μπορώ να το κάνω αυτό μόνη μου.Δεν σας ξέρω και δεν με ξέρετε. Αλλά αν είστε μητέρες που έχουν περάσει ό,τι και εγώ, και προσπαθείτε να παρέχετε ασφάλεια στο παιδί σας, και μπορείτε να με καταλάβετε, σας ζητώ της βοήθειά σας. Ο γιος μου είναι τα πάντα μου και έχω δεχτεί πολύ σοβαρά πλήγματα μέχρι τώρα. Παλεύω για όλες τις μητέρες που εγκαταλείφθηκαν όταν χρειάζονταν βοήθεια, για όλες εκείνες τις μητέρες που αντιμετώπισαν επιλόχεια κατάθλιψη και δεν είχαν καμία ψυχολογική υποστήριξη όταν την είχαν ανάγκη. Αυτός είναι ο αγώνας μου και σας ζητώ να με βοηθήσετε.


Σας ευχαριστώ ταπεινά…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: