ΣΙΝΕ

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

Ανέκδοτο: Μαθητευόμενος φαρμακοποιός

Νεαρός έπιασε δουλειά σε φαρμακείο, την πρώτη νύχτα εργασίας του διανυκτερεύει και το αφήνει ο Φαρμακοποιός να κάνει τη διανυκτέρευση.

Το επόμενο πρωί...

ρωτάει το νεαρό υπάλληλο ο φαρμακοποιός πως ήταν η νύχτα στο φαρμακείο, και ο νέος υπάλληλος τον απαντά:

- Είχα τέσσερις πελάτες τη νύχτα, ο πρώτος που ήρθε ήταν ένας κύριος που του πονούσε το κεφάλι του.
- Και τι έκανες;
- Του έδωσα Ντεπόν
- Μπράβο παιδί μου!
- Μετά ήρθε μια κυρία που της πονούσε το στομάχι.
- Και τι έκανες;
- Την έδωσα Ζαντάκ
- Μπράβο παιδί μου,
- Μετά ήρθε ένας και μου είπε ότι έχει πόνους στη μέση
- Και τι έκανες;
- Τον έδωσα ένα έμπλαστρο
- Μπράβο παιδί μου, καλά έκανες, θα γίνεις καλός φαρμακοποιός, και ο τέταρτος;
- Μετά ήρθε μια κυρία που φορούσε γούνα, ανοίγει τη γούνα και από κάτω δε φορούσε τίποτα και μου λέει: Δεν σε βλέπω από τον καύλα...
- Και τι έκανες παιδί μου;
- Την έδωσα κολλύριο!!!

KanePlaka

Δεν υπάρχουν σχόλια: