ΣΙΝΕ

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

Αποκάλυψη! Ελένη Ράντου: Όλη η αλήθεια για τον γάμο της με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου!

Τον τελευταίο καιρό ακούγονταν έντονα φήμες πως η Ελένη Ράντου και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου χωρίζουν.
Η γνωστή ηθοποιός έδωσε συνέντευξη στη Secret και έβαλε τα πράγματα στη θέση τους.

Της λείπει η τηλεόραση; “Επειδή το θέατρο μου απορροφάει όλη μου την ενέργεια, δεν μου λείπει η τηλεόραση. Μου λείπει όμως ως θεατής. Μου λείπει να έχω πράγματα αγαπημένα, που να θέλω να γυρίσω σπίτι να τα δω. Μου λείπει ως θεατής να βλέπω πράγματα που δεν είναι αναμασήματα, δεν είναι μίζερα. Αυτό που βλέπω δεν είναι ό,τι καλύτερο. Ότι διάλυση υπάρχει παντού, υπάρχει και στην τηλεόραση.»

Με τον Βασίλη είναι περίπου 30 χρόνια μαζί. Πώς είναι αυτή η σχέση; “Επειδή ο Βασίλης λείπει μεγάλο διάστημα, όπως και εγώ, δεν υπάρχει φθορά στη σχέση μας. Αν υπολογίσεις πόσα χρόνια πραγματικά είμαστε μαζί, real time, είναι τα μισά. Οπότε δεν υπάρχει η φθορά των τόσων χρόνων. Είναι σαν να τα έχεις με έναν ναυτικό.»

Κατά καιρούς τους… χωρίζουν. Δεν έχεις σκεφτεί ποτέ να κινηθείς νομικά; “Εάν μπερδευτείς και χάσεις την αλήθεια σου, μπορεί να ταραχτείς. Αλλά άμα την ξέρεις την αλήθεια σου, δεν ταράζεσαι.»

Έχουν όμως ένα παιδί και αυτό μπορεί να τους επηρεάσει. “Και το παιδί φρόντισε πολύ γρήγορα να ξέρει την αλήθεια. Ποτέ δεν μπήκα στη λογική του κουτσομπολιού, ούτε στο να δίνω σημασία τι λένε οι γύρω. Ποτέ δεν το έκανα αυτί, ούτε όταν τα πράγματα είχαν πραγματική δύναμη. Πόσω μάλλον τώρα, που δεν τα πιστεύει κανένας. Δεν ταράχτηκα ούτε τότε, ούτε τώρα με το “παράπλευρο» κομμάτι της σόουμπιζ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: