ΣΙΝΕ

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Θάνος Πλεύρης: «Κάποια στιγμή θα ήθελα να μιλήσω με έναν από αυτούς που εύχονταν τον θάνατο μου…»

O 39χρονος πρώην βουλευτής της Ν.Δ. Θάνος Πλεύρης λίγο μετά την μεγάλη περιπέτεια που είχε με την υγεία του μίλησε στην...
Καθημερινή και φυσικά αναφέρθηκε σε όλους αυτούς που με κακεντρέχεια την περίοδο που εκείνος βρισκόταν διασωνηλωμένος και έδινε μάχη για τη ζωή του, εύχονταν ακόμα και τον θανάτο του.

«Αυτό που είπα ότι εύχομαι υγεία ακόμη και σε αυτούς που εύχονταν τον θάνατό μου το εννοώ, δεν ήταν ένα κλισέ… όταν έχεις υποστεί μια τέτοια ταλαιπωρία, δεν θέλεις να συμβεί κάτι αντίστοιχο ούτε στον εχθρό σου».

«Κάποια στιγμή θα ήθελα να μιλήσω με έναν από αυτούς, να καταλάβω τι σκέφτονται… όσο κι αν σε αντιπαθεί κάποιος δεν μπορεί να εύχεται τον θάνατό σου. Το επιχείρημά τους ήταν: αυτός είναι ένας φασίστας που μισεί την ανθρώπινη ζωή και άρα δεν πρέπει να υπάρχουν αυτοί. Αν πράγματι θεωρούν ότι αυτό είμαι, αναρωτιέμαι σε τι διαφέρουν από εμένα αυτοί που ήθελαν να πεθάνω; Μήπως τελικά, χωρίς να το καταλαβαίνουν, είναι αυτοί που έχουν φασιστική νοοτροπία;».


«Οταν μου είπαν ότι διασωληνώνομαι, η πρώτη μου αίσθηση ήταν να μην πεθάνω χωρίς να έχω δει τα παιδιά μου! Η πρώτη μου αίσθηση δεν ήταν να ζήσω, ήταν να μην πεθάνω πριν δω τα παιδιά. Νόμιζα ότι έκανα ένα απλό χειρουργείο και τελικά ήμουν πέντε ημέρες διασωληνωμένος… όταν ξύπνησα, έκανα τον σταυρό μου και είπα μακάρι να γυρίσω στην οικογένειά μου».

entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: