ΣΙΝΕ

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Συγκλονίζει Ελληνίδα τραγουδίστρια: Δε θέλω να ζήσω άλλο (φωτο)

Η Ελληνίδα τραγουδίστρια συγκλονίζει σε συνέντευξή της που εξομολογήθηκε ότι θέλει να πεθάνει.

Τα τελευταία χρόνια περνάει δύσκολες στιγμές και...

έχει πλέον κουραστεί και δεν βρίσκει λόγο να ζήσει. Μετά από εγκεφαλικό κι άλλα προβλήματα υγείας είναι καθηλωμένη στο κρεβάτι του πόνου.

«Δεν θέλω να ζήσω άλλο. Κουράστηκα. Και προδόθηκα. Πολλοί ευεργετήθηκαν από εμένα. Δεν ήρθαν όμως ποτέ να με δουν μέσα στο ίδρυμα. Γιώργο μου, είμαι εδώ πάνω από 3 χρόνια. Εκτός από εσάς, δεν με θυμήθηκαν άλλοι όλα αυτά τα χρόνια. 

Η Αννούλα η Φόνσου δεν έπρεπε να έρθει να με δει; Δεν ήρθε ποτέ. Δεν πειράζει, να είναι καλά. Κάποτε σας διασκέδαζα εγώ. Τώρα με διασκεδάζετε εσείς. Αυτό είναι το κουράγιο μου μέχρι να κλείσω τα μάτια μου», δήλωσε η Ζωή Φυτούση.
Και συμπλήρωσε η στη freddo: «Κάθομαι μόνη μου, θυμάμαι τα παλιά και κλαίω. Ο άνθρωπος πρέπει να φεύγει όρθιος. Όχι καθηλωμένος. Τι να την κάνω τέτοια ζωή. Όταν θα κλείσει αυτή η πόρτα, θα είμαι εγώ και οι αναμνήσεις μου εδώ μέσα. Και οι ανιψιές μου. Αν δεν ήταν αυτές, θα είχα πεθάνει από καιρό. Ίσως να ήταν καλύτερα
».

Δεν υπάρχουν σχόλια: