ΣΙΝΕ

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

πασίγνωστη Ελληνίδα – Κινδύνευσε να καεί ζωντανή από ηλεκτρική κουβέρτα [photo]

Εφιαλτικές ώρες για την άτυχη γυναίκα που ξύπνησε όταν την τύλιξαν οι φλόγες…
Στιγμές φρίκης έζησε η συγγραφέας ...Χρυσήιδα Δημουλίδου, όταν κινδύνευσε να καεί ζωντανή από ηλεκτρική κουβέρτα.

Το θερμαινόμενο υπόστρωμα το οποίο είχε τοποθετήσει στο κρεβάτι της υπέστη βραχυκύκλωμα με αποτέλεσμα να πάρει φωτιά.

Η συγγραφέας ξύπνησε από τη λάμψη της φωτιάς και τους καπνούς και πανικόβλητη προσπάθησε να σβήσει τις φλόγες που είχαν αρχίσει να την τυλίγουν.

Με ένα μαξιλάρι σκέπασε τη φωτιά πριν επεκταθεί και κάψει ζωντανή και την ίδια.

«Ξύπνησα τη μέρα της πρωτοχρονιάς με φωτιά δίπλα μου! Ευτυχώς, τα αντανακλαστικά μου ήταν γρήγορα και την έσβησα αμέσως! Την καπάκωσα με το μαξιλάρι. Έγινε βραχυκύκλωμα και έπεσε η ασφάλεια και ήμουν μέσα στο σκοτάδι. Ξύπνησα από την αναλαμπή της φωτιάς, γιατί νόμιζα ότι ήταν το κινητό μου. Εκείνη τη μέρα ήταν να πάω σε ρεβεγιόν. Δεν ξέρω τι θα είχε συμβεί αν είχα φύγει από το σπίτι ή αν είχαν πιάσει φωτιά τα μαλλιά μου», είπε η Χρυσίηδα Δημουλίδου σε τηλεοπτική εκπομπή στο κανάλι «Ε».

tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: