ΣΙΝΕ

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

ΜΙΑ ΜΙΑ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΡΩ / ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΚΑΡΤΕΡΩ

ΜΙΑ ΜΙΑ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΡΩ / ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΚΑΡΤΕΡΩ
σε μουσική ΜΙΜΗ ΠΛΕΣΣΑ και στίχους ΚΩΣΤΑ ΚΙΝΔΥΝΗ.


Διασκευή: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΥΣΟΥΝΗΣ
Διασκευή στίχων: ΡΕΒΕΚΚΑ ΡΟΥΣΣΗ
Τραγουδά η ΑΝΝΑ ΤΥΡΤΑΙΟΥ 


Η ΄Αννα Τυρταίου γεννήθηκε στην Αθήνα. Η οικογένειά της είχε άμεση σχέση με τη μουσική μιας και ο πατέρας της είναι τραγουδιστής και η μητέρα της καθηγήτρια πιάνου. Ξεκίνησε να σπουδάζει στο ωδείο στα 12 της χρόνια μαθήματα φωνητικής, πιάνου και θεωρητικών. Πήρε πτυχίο το 2014 και αμέσως ξεκίνησε να παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα κλασικού και μοντέρνου πιάνου.

Επίσης παίζει κιθάρα και τουμπερλέκι.
Η ´Αννα Τυρταίου μας συστήθηκε δισκογραφικά, με ένα πρωτότυπο mashup, τη διασκευή του «Μια μια τις νύχτες μου μετρώ» ενός υπέροχου τραγουδιού του ελληνικού κινηματογράφου.
Ένα τραγούδι που ερμήνευσε η υπέροχη Καίτη Χωματά και η ανεπανάληπτη Τζένη Βάνου, από την ταινία "´Ενα κορίτσι για δύο". 

Η μουσική είναι του «μύθου» Μίμη Πλέσσα και αντίστοιχα οι στίχοι είναι του Κώστα Κινδύνη.
Τους νέους στίχους υπογράφει η Ρεβέκκα Ρούσση και στην διασκευή ο Γιώργος Μπουσούνης.
Η ´Αννα δεν φοβήθηκε την σύγκριση,αν και είναι σαφώς μεγάλο το εγχείρημα για πρωτιά, γιατί όταν τραγουδάει βγάζει την δική της αλήθεια.
Το αγαπήσαμε, ευχόμαστε κι εσείς.
Κυκλοφορεί σε όλα τα digital stores από την Monkey Music disc
που δημιούργησε η Ρεβέκκα Ρούσση, κάτω από την στέγη της
Cobalt Music

ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΡΩ/ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΚΑΡΤΕΡΩ
Μια μια τις νύχτες μου μετρώ
Πέφτει το δάκρυ μου καυτό
Και με κρατάει άγρυπνη η φλόγα
Που’χε το στερνό
το πιο πικρό φιλί σου
το πιο στερνό
το πιο γλυκό
πάντοτε θα σε καρτερώ
πάντοτε θα μαι αίμα στην καρδιά σου
μες την παγωνιά σου
η αγάπη σου, η φλόγα

Μια μια τις νύχτες μου μετρώ
Πέφτει το δάκρυ μου νωπό
Και μες τη νύχτα άγρυπνη κρατώ
Στα στήθια το λυγμό
Στα μάτια τη μορφή σου

Δεν υπάρχουν σχόλια: