ΣΙΝΕ

Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΕ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ - ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ΑΦΤΊ ΟΤΙ ΘΑ...

Μου την έπεσε ένας τύπος σ' ένα μπαρ, άρχισε τα γλυκόλογα ν μου τα λέει στο αφτί, τα κομπλιμέντα, με τα πολλά...
ανταλλάξαμε τηλέφωνα, μου άρεσε κιόλας. Ωστόσο, επειδή καταλάβαινα που το πήγαινε και τι ήθελε (δηλαδή...) γενικά δεν προχώρησε το πράγμα μεταξύ μας. Τον πετυχαίνω τον συγκεκριμένο τύπο μετά από μια βδομάδα να την πέφτει και να σαλιαρίζει με μια άλλη. 

Μαθαίνω χθες λοιπόν ότι έχει σχέση σοβαρή (ας την πούμε) με μια κοπέλα η οποία έχει την καριέρα της, κάνει ταξίδια στο εξωτερικό με τη δουλειά της και γενικά είναι και κουκλάρα (αν και είμαι γυναίκα, το παραδέχομαι)...

Εν τω μεταξύ, στο facebook οι εκδηλώσεις αγάπης δίνουν και παίρνουν και απ' τους δυο. Εννοείται, αυτή δεν έχει καταλάβει τίποτα. Και τώρα αναρωτιέμαι εγώ...Έχει ο συγκεκριμένος

τύπος δίπλα του την ιδανική σύντροφο...και υποτίθεται είναι κι ερωτευμένος μαζί της.


 Ποιος ο λόγος λοιπόν να την πέφτει σε μένα και στην κάθε μία δεξιά κι αριστερά κάθε τρεις και λίγο;

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: