ΣΙΝΕ

Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Απίστευτες Ιστορίες που αποδεικνύουν την Πραγματική δύναμη της Αγάπης

Μερικές φορές, η ζωή δημιουργεί καταστάσεις και περιστατικά που ούτε στο Hollywood δεν συμβαίνουν. Κωμικά, αμφιλεγόμενα, απρόσμενα, τραγικά – η ζωή είναι...
απίστευτα πολύπλευρη. Αλλά ότι και να συμβαίνει, υπάρχει πάντα χώρος για αγάπη, ευγένεια και θαύματα.

Έτσι, συγκεντρώσαμε 7 ιστορίες που θα μιλήσουν κατευθείαν στην καρδιά σας:

“Σήμερα, δύο μέρες μετά την κηδεία του συντρόφου μου, δέχτηκα ένα μπουκέτο με λουλούδια που είχαν παραγγείλει για μένα μία εβδομάδα πριν. Το σημείωμα έγραφε: “Ακόμα και αν ο καρκίνος νικήσει, θέλω να ξέρεις πως είσαι η γυναίκα των ονείρων μου.”

“Σήμερα, κέρδισα μία υπόθεση στο δικαστήριο που είχε κρατήσει πολύ καιρό. 14 μήνες πριν, έμαθα πως ο γείτονάς μου χτυπούσε πολύ τον σκύλο του. Έτσι τον απήγαγα και με συνέλαβαν. Ξόδεψα πολλά χρήματα στην δίκη, αλλά σήμερα ξύπνησα και ένιωθα τη ζέστη του καινούργιου μου φίλου στα πόδια μου. Ήξερα από την αρχή ότι το άξιζε.”

“Η κόρη μου επέστρεψε από το σχολείο και μου είπε πως ήθελε να μάθει νοηματική γλώσσα. Την ρώτησα γιατί το ήθελε αυτό και είπε πως είχε έρθει ένα νέο κορίτσι στο σχολείο που μιλούσε μόνο με νοηματική γλώσσα και κανείς δεν της μιλούσε.”

“Σήμερα, πάτησα τον λάθος αριθμό και έστειλα στον πατέρα μου «Σε αγαπώ» ενώ ήθελα να το στείλω στον άντρα μου. Λίγα λεπτά αργότερα πήρα την απάντηση: «Και εγώ σε αγαπώ. Μπαμπάς.» Ήταν πολύ συγκινητικό. Δεν λέμε ποτέ τέτοια πράγματα ο ένας στον άλλον.”

“Στο σχολείο μας, όπως και σε όλα τα άλλα, υπάρχει ένα κορίτσι που είναι πιο δημοφιλές από τα άλλα. Είναι πολύ όμορφη και έξυπνη και όλα τα αγόρια της δίνουν σημασία. Αλλά είναι συνέχεια με ένα μόνο αγόρι: τον μικρό της αδερφό, ο οποίος έχει αυτισμό.”

“O παππούς μου και εγώ κοιτούσαμε κάποιες φωτογραφίες όταν είδαμε μία στην οποία χόρευε με την γιαγιά μου, η οποία είχε πεθάνει πριν μερικά χρόνια. Έβαλε τα χέρια του γύρω μου και είπε: “Να θυμάσαι πως και αν δεν κρατήσει κάτι για πάντα, αυτό δεν σημαίνει πως δεν άξιζε τον χρόνο σου.”

“Ένα μεγάλο αδέσποτο σκυλί με ακολούθησε από το μετρό μέχρι το σπίτι μου. Είχα αρχίσει να αγχώνομαι. Τότε, ένας άντρας ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά μου με ένα μαχαίρι και ζήτησε να του δώσω το πορτοφόλι μου. Πριν προλάβω να αντιδράσω, ο σκύλος του όρμησε. Πέταξε το μαχαίρι του και άρχισε να τρέχει. Τώρα είμαι ασφαλής στο σπίτι μου και αυτό το οφείλω σε εκείνον τον αδέσποτο σκύλο.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: