ΣΙΝΕ

Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΝΙΚΟΥ

Ότι θα μιλούσε πρώτη φορά και μάλιστα μηδενίζοντας τον πρόεδρο του Δημ. Συμβουλίου, για να μαλώσει εμένα, επειδή αναφέρθηκα σε συνάδελφο του δεν το περίμενα από τον κολλητό.
Αύριο με βλέπω του αυτόφωρου την πόρτα να χτυπώ...

λέω να πάω πουρνό να παρουσιαστώ!!!
Ο δε ξάδερφος ο γαλονάς, είπε αν μιλάω μαζί σου πέφτει η αξία μου.

 Μάλιστα τι καιρό κάνει εκεί ψηλά;;;

Ο Ιούδας είπε θα αφήνουμε τους ξένους να αποφασίζουν είναι και αλληλέγγυος...τραγούδα στην γειτονιά!!!

Η φιλενάδα όμως τους τα έχωσε καλά δείχνοντας πως τιμά τα παντελόνια όπως σήμερα που φορά.

Ότι Α.Ε. ζητά οικόπεδα του Δήμου δωρεάν με προσπερνά στα δικά μου λογικά.
ποιος στο ακροατήριο τσάκωνε κεφάλι όταν μίλαγε ο Ντένις θα ήταν ματιασμένος μάλλον...
Εισηγητής να δηλώνει στο θέμα παρόν, πρώτη φορά βλέπω όσα συμβούλια και αν έχω δει

Ο Τόλης, δεύτερη φορά απόν,... τον βλέπω να κάνει 4 να τον διώξουν από δημοτικό σύμβουλο να ασχοληθεί με εκλογομαχια

Τώρα κατάλαβα γιατί ήρθε ο φίλος μου ο Πατσης στα Γρεβενά... βλέπω να αναλαμβάνει διαζύγια παρατάξεων κυβερνώντων με ανεξάρτητους καθώς και αντιπολίτευσης, που δεν στηρίζουν Ντένη. 

Το έπιασε το νόημα θα χορτάσει παράδες.

Που 'σε Αντρέα, αύριο στο αυτοφόρω φερε μου από τα πούρα σου να αρχίσω να καπνίζω και εγώ


Το διοικητήριο φίλε Κώστα είναι το πιο σύγχρονο κτήριο για ΑΜΕΑ με πρόσβαση από παντού... έκανες λάθος εδώ
Ο πραγματικός λόγος που δεν συζητήθηκε για την digea, είναι πως στο τέλος έγραφε η εισήγηση, πρέπει ο τάδε, .... τόσα χρήματα να τακτοποιήσει άμεσα!!! και αφήστε τις μούρες και τα μπλα μπλα...


ο Ιησούς είπε πάνω στο Σταυρό τέκνα μου σας αγαπώ
Όλο με μαλώνει τέτοιο παιδί ήσυχο που με δεν κάνει αστυνόμε μου...


Ανεξάρτητος Δημ. Συμβ. είπε: αν ξέραμε δήμαρχε πως θα μας απαξιώνατε τόσο πολυ, θα στηρίζαμε και πάλι Κουπτσιδη και θα ήταν δήμαρχος 500 χρόνια.


Να λείπει το βύσσινο λέω "εγώ"


Πολλά τα ενδοοικογενειακά στην παράταξη Δασταμανη. Δήμαρχος εναντίον ανεξάρτητων δικών του για άμεσο εκβιασμό
Συζητήθηκε θέμα για ρεύμα φωλιάς του πουλιού!!!


Δήμος: Από τα πρώτα στοιχεία... σε 20 μέρες η τελική απόφαση αρμοδίων 

Πλέων παράνομος ο καταγγέλλων!!!
Αντίδραση έντονη του καταγγέλλων...


Η αντιπολίτευση είπε συμβιβαστική λύση
Απορία: γιατί κύριε δήμαρχε, αν είναι έτσι, ο καταγγέλλων που είχατε μαζί με 2000 ψήφους του εμμέσους - άμεσους τον καλύπτετε πριν ανεξαρτητοποιηθεί, ελα μου ντε;


Το πουλί μου 'πε... βλέπεις ποιος έκλεβε... του λέω κότα λυράτη, κανε αγωγή.


Ο αντιπρόεδρος μου τα έχωσε παρουσία πρόεδρου να με βγάλει έξω, α
ν ξαναμιλήσω!!! ε βέβαια αλλά παρουσία προέδρου φιλαράκι μου,... τον μηδενίζεις, δεν κάνει.


Ξέρω, αύριο πάλι, στην ψειρού,... να πάρω σοκολατάκια να δώσω στα παιδιά τώρα έχουμε γνωριστεί για τα καλά να έχουν βρει όμως νόμο Ραγκούση την άλλη φορά αλλιώς να τον έχω μαζί μου

Ο Ιησούς είπε μόνο αγάπη ρε παιδιά

Δεν υπάρχουν σχόλια: