ΣΙΝΕ

Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

H Μίνα Αρναούτη δημοσίευσε για πρώτη φορά φωτογραφία με τον Παντελίδη

«Επειδή τα μάτια μου λάμπουν από χαρά κανείς δεν ξέρει ότι έκλαψα…»
Έχουν περάσει 14 μήνες από το μοιραίο εκείνο πρωινό που ο Παντελής Παντελίδης «έφυγε» από τη ζωή. Δυστυχώς, μετά από το...

σοβαρό τροχαίο ο τραγουδιστής άφησε την τελευταία του πνοή, ενώ οι δύο συνεπιβάτιδες του τραυματίστηκαν σοβαρά.

Μέχρι και σήμερα τα ερωτήματα για το δυστύχημα είναι πολλά και αρκετά παραμένουν αναπάντητα. Η οικογένεια του τραγουδιστή προσδοκεί να αποκαλυφθούν όλα όσα έγιναν πριν από το τροχαίο, αλλά και μετά. Αξίζει να αναφέρουμε πως αμφιβολίες υπάρχουν και για το ποιος οδηγούσε το όχημα. Πρωταγωνίστριες σε αυτή την υπόθεση είναι η Μίνα Αρναούτη και η Φρόσω Κυριάκου, καθώς μόνο εκείνες γνωρίζουν την αλήθεια.

Η Μίνα όλο αυτό το διάστημα συχνά αναρτά σχετικά status στο Facebook και απαντά σε διάφορα δημοσιεύματα. Χθες, έκανε μια αλλόκοτη ανάρτηση. Δημοσίευσε στον λογαριασμό της για πρώτη φορά μετά το τροχαίο φωτογραφία με τον Παντελή Παντελίδη. Στη λεζάντα της εικόνας έγραψε: «Επειδή τα μάτια μου λάμπουν από χαρά κανείς δεν ξέρει ότι έκλαψα… ούτε ακούει την κραυγή που φωλιάζει μέσα μου».

Δείτε την ανάρτηση της:


Επειδη τα ματια μου λαμπουν απο χαρα κανεις δεν ξερει οτι εκλαψα... ουτε ακουει την κραυγη που φωλιαζει μεσα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: