ΣΙΝΕ

Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

S e x τη Μεγάλη Εβδομάδα: Να αμαρτήσω ή όχι;

Ρωτήσαμε έξι αναγνώστριες και μας απάντησαν στην juicy απορία που ούτε την κολλητή σου δεν τολμάς να ρωτήσεις (για να μη σε κοροϊδέψει).

Η νηστεία, νηστεία και...το σeξ, σeξ; 



Ιδού η αναπάντητη εδώ και χρόνια απορία. Μετράει η νηστεία από το κρέας και το γάλα αν δεν νηστεύεις από ό,τι σε ευχαριστεί; Είτε αυτό λέγεται ξενύχτι, ή μουσική στη διαπασών ή σeξ;

Η μια εκδοχή. Η άλλη είναι “μα το σeξ εκτός από σαρκική ευχαρίστηση είναι και μια έκφραση χριστιανικών συναισθημάτων, όπως αυτό της αγάπης”. Τελικά εμείς οι δόλιες που απορούμε, να αμαρτήσουμε ή όχι;

Oι αναγνώστριές μας για να μην εκτεθούν σε μαμάδες και θείες, απάντησαν με επίκαιρο ψευδώνυμο στο επίμαχο ερώτημα.

Το Κόκκινο Αυγό, ετών 29
“Κοίτα, εγώ νηστεύω σε όλα. Άλλωστε αυτή είναι και η βαθύτερη έννοια της νηστείας. Να στερείσαι ό,τι σε ευχαριστεί”

Το Μυρωδάτο Κουλουράκι, ετών 28
“Παρότι νηστεύω τα υπόλοιπα, το σeξ είναι υγεία. Λες να είμαι αμαρτωλή τελικά;”

Το Μενεξεδένιο Στεφάνι, ετών 30
“Ε ναι καλέ! Για την ακρίβεια, πρώτη φορά έκανα σeξ μια Μεγάλη Παρασκευή πριν από πολλά χρόνια”..

Το Άτακτο Κουνελάκι, ετών 28
“Φυσικά και θα έκανα! Με ιντριγκάρει η απαγόρευση. Ωστόσο Μεγάλη Παρασκευή, θα το απέφευγα. Ξημερώματα Μεγάλου Σαββάτου θα ήμουν και πάλι διαθέσιμη”.

Το Λαχταριστό Τσουρέκι, ετών 24
“Αν ήταν κανένα όμορφο αγοράκι, ε δεν θα μπορούσα να πω και όχι. Δεν τις πετάς τις ευκαιρίες έτσι εύκολα. Άλλωστε από αυτό κρίνεται η πίστη;”.

Το Άτυχο Αρνάκι, ετών 30
“Όλες οι φίλες μου λένε ότι είμαι κάπως παλιακή, αλλά τι να κάνω; Δεν μου πάει καθόλου. Δεν μπορώ. Το αγόρι μου είναι καλό όμως και το καταλαβαίνει”.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: