ΣΙΝΕ

Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Ο έρως χρόνια δεν κοιτά: Παντρεύεται στα 75 του γνωστός Έλληνας ηθοποιός!

Μπορεί αρχικά να μίλησε κατά πάντων στην συνέντευξη του στο La biri biri, όμως ο...
Κώστας Πρέκας μαλάκωσε όταν αναφέρθηκε στο πρόσωπο που άλλαξε την κοσμοθεωρία του. Γιατί μπορεί ο ηθοποιός να μην έχει προχωρήσει ποτέ σε γάμο, ωστόσο στα 75 του πήρε την μεγάλη απόφαση.

Ο Κώστας Πρέκας έχει στο παρελθόν δηλώσει πως είχε μακροχρόνιες σχέσεις στις οποίες ήταν απόλυτα πιστός, ωστόσο, λόγο του ότι είναι απόλυτος σε κάποια πράγματα, δεν κατέκτησε την οικογένεια.

Μιλώντας στην Έλενα Πολυκάρπου στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη δήλωσε: «Εγώ έκανα λάθη. Όμως τώρα θα τιναχτούν όλα στον αέρα, έκανα πρόσφατα εγώ πρόταση γάμου. Βρήκα αυτό που δεν είχε καμία άλλη….γοητεία. Εκείνο που έχω να πω όμως με βεβαιότητα, είναι αυτή η παρουσία δίπλα μου ξεπερνάει τα όρια της καλής και της σπουδαίας, είναι κάτι παραπάνω. Είναι η οπτασία που ονειρευόμουν σε όλη μου τη ζωή.»
zappit

Δεν υπάρχουν σχόλια: