ΣΙΝΕ

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Ραντεβού με γυναίκα δηλητήριο - Ο διάλογος και το χτύπημα με τούβλο!

Η Δήμητρα από την Κατερίνη εξομολογείται την πρώτη νύχτα που γνώρισε την κοπέλα της!

"Έψαχνα να βρω το εστιατόριο που είχαμε κανονίσει το ραντεβού μας, αλλά...

ήταν πάρα πολύ δύσκολο να χρησιμοποιώ το κινητό και ταυτόχρονα να κρατάω την ομπρέλα εκείνη τη βροχερή μέρα. Τελικά το βρήκα, ίσιωσα τα ρούχα μου, έκλεισα την ομπρέλα και μπήκα μέσα. Κοίταξα τριγύρω και την είδα να με κοιτάει διστακτικά. Σήκωσε το χέρι για να τη δω και την πλησίασα. Ήταν εκείνη, όπως ακριβώς ήταν η φωτογραφία της στο Tinder.

Αφού συστηθήκαμε και κάθησα, άρχισε να με καταλαμβάνει το άγχος. Φάνηκε να το καταλαβαίνει και πρότεινε να παραγγείλουμε κρασί. Της είπα ότι είναι πολύ καλή ιδέα και αφού μας έφεραν το κρασί και ήπια την πρώτη γουλιά, αποφασίσαμε να συζητήσουμε ήρεμα.

Με ρώτησε τι με αγχώνει. Της είπα για τα προβλήματα της οικογένειάς μου, για τον αδερφό μου, τη δουλειά. Με έκανε να αισθάνομαι τόσο άνετα, που της είπα όλη την ιστορία της ζωής μου. Το ένα μπουκάλι κρασί έγιναν δύο και μετά μου μίλησε εκείνη. Μου είπε για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια, το διαζύγιο των γονιών της, το θάνατο του αδερφού της και πώς πριν την επιτυχημένη δικηγορική καριέρα της χρειάστηκε να καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες για να σταματήσει την ηρωίνη.

Λίγο η χαλάρωση, λίγο το αλκοόλ και το βάλιουμ που είχα πάρει ενδιάμεσα μας έφεραν πιο κοντά και μόλις βγήκαμε από το εστιατόριο αρχίσαμε να φιλιόμαστε.

Τελικά, καταλήξαμε στο σπίτι της να κάνουμε σεξ σε κάθε πιθανή επιφάνεια. Ήταν η πρώτη φορά που έκανα σeξ με γυναίκα από την πρώτη νύχτα της γνωριμίας μας. Και ήταν υπέροχο.

Όταν ξύπνησα, ντύθηκα και έφυγα χωρίς να με καταλάβει. Γύρισα σπίτι γιατί ήθελα να μείνω μόνη. Μετά από λίγη ώρα μου έστειλε μήνυμα ρωτώντας αν είμαι καλά. Της είπα ναι και από την επόμενη μέρα γίναμε ζευγάρι εγώ κι αυτή."

frapedoypoli

Δεν υπάρχουν σχόλια: