ΣΙΝΕ

Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Απάτησα τη γυναίκα μου και έμεινα με την ερωμένη μου αλλά κατάλαβα ότι έκανα λάθος και τώρα τη θέλω πίσω

Ήμουν παντρεμένος 15 χρόνια με τη γυναίκα μου και έχουμε δύο κόρες.

Ήμασταν η τέλεια οικογένεια και ήμουν πραγματικά ευτυχισμένος.

Πριν από...

περίπου δύο χρόνια, τα «έμπλεξα» με μία συνάδελφο, κάτι που τελικά οδήγησε σε παράνομη σχέση.

Δεν μπορούσα να χειριστώ την ενοχή και τα ψέματα, έτσι τα είπα όλα στη γυναίκα μου και εκείνη με πέταξε έξω από το σπίτι.

Έμεινα με την ερωμένη μου για λίγο, αλλά σύντομα κατάλαβα, ότι δεν ήμασταν και το πιο τέλειο ζευγάρι και ότι είχα κάνει τεράστιο λάθος.

Μετακόμισα σε δικό μου διαμέρισμα και άρχισα να μιλάω ξανά με τη γυναίκα μου, προσπαθώντας να της εξηγήσω, πόσο είχα μετανιώσει και ζητώντας της άλλη μία ευκαιρία.

Συναντηθήκαμε μερικές φορές και τα πράγματα έδειχναν να πηγαίνουν καλά. Φιληθήκαμε και ήταν λες και βγαίναμε το πρώτο μας ραντεβού.

Την προηγούμενη βδομάδα, όμως, παραδέχτηκε, ότι έκανε σeξ με άλλον. Λέει, πως δεν είναι σίγουρη, πού θα πάει όλο αυτό, αλλά θέλει να το συνεχίσει μαζί του και να δει.

Νιώθω συντετριμμένος και ΤΩΡΑ συνειδητοποιώ, πώς αισθάνθηκε εκείνη, όταν ανακάλυψε, ότι την απατούσα.

Είμαι απελπισμένος, τη θέλω πίσω και αρκεί μία και μόνο κουβέντα της και θα είμαι πάλι εκεί. Θέλω να ξέρει, ότι θα κάνω τα πάντα, για να την κερδίσω ξανά.

Μάριος

*το κείμενο αυτό δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα singleparent.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: