ΣΙΝΕ

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Περίμενε το Γάμο για να “Αγγίξει” τη Γυναίκα του. Μόλις κοίταξε στο Εσώρουχό της, την Χώρισε Αμέσως

Μερικές φορές, η πραγματικότητα είναι πιο παράξενη από την φαντασία. Άνθρωποι από όλο τον κόσμο μιλάνε για έναν άντρα που αποφάσισε να χωρίσει την γυναίκα του επειδή...
έμαθε πως είχε γεννηθεί χωρίς κόλπο

Είπε επίσης πως την έπιασε στο κρεβάτι με την ίδια της την μάνα.

“Δεν είμαι σαν τις άλλες γυναίκες. Γεννήθηκα χωρίς κόλπο. Έχω το σύνδρομο Rokitansky. Είναι μία γενετική ανωμαλία κατά την οποία ο κόλπος μιας γυναίκας είναι πολύ μικρός ή δεν υπάρχει καθόλου. Στην περίπτωσή μου δεν υπήρχε καθόλου,” είπε η Tania.

Είπε πως έχει ωοθήκες αλλά γεννήθηκε χωρίς κολπική κοιλότητα και μήτρα. Το ζευγάρι έβγαινε για έναν χρόνο πριν τον γάμο και η Tania είχε ζητήσει από τον Alejandro να μην το κάνουν μέχρι να παντρευτούν.

Την νύχτα του γάμου τους όμως, η Tania δεν ήθελε να ολοκληρώσουν την σχέση τους. Αντιθέτως, έφυγε βιαστικά και ο Alejandro είπε πως την έπιασε με την μητέρα της να “παίζει” μαζί της με έναν δονητή.

“Είμαι εδώ για να μηνύσω την ξεδιάντροπη αυτή γυναίκα. Απαιτώ διαζύγιο. Την έπιασα να κάνει έρωτα με την μητέρα της την νύχτα του γάμου μας.”

Η Tania είπε πως μετά τον αρραβώνα, είχε κάνει επέμβαση για να σχηματίσει κολπική κοιλότητα.

“Μετά την επέμβαση, ήθελα να του δοθώ ολοκληρωτικά. Ξέρω ότι έχει ανάγκες και πως είναι ευθύνη μου να τις καλύπτω. Την νύχτα του γάμου όμως ήταν πολύ επίπονο. Άρχισα να κλαίω και έφυγα. Ένιωθα άσχημα που δεν μπορούσα να τον καλύψω ως γυναίκα.”

Γι’αυτό πήγε στην μητέρα της να την βοηθήσει να ανοίξει ο κόλπος της ώστε να είναι πιο έτοιμη. Τότε ήταν που τις έπιασε ο άντρας της και τρόμαξε. Παρά το όσα έγιναν, η Tania είπε πως ακόμα αγαπάει τον άντρα της. Ο δικαστής τελικά αποφάσισε να δώσει στον Alejandro το διαζύγιο που ζήτησε.

“Η ιστορία σου μου φαίνεται επιφανειακή. Είσαι προσβλητικός προς πολλούς ανθρώπους – ειδικά προς όσες πάσχουν από την ασθένεια αυτή. Η στάση σου μου φαίνεται πολύ άσχημη,” είπε ο δικαστής στον Alejandro πριν του δώσει το διαζύγιο.

Οι σκέψεις σας;

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: