ΣΙΝΕ

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

Επική απάντηση Φίνου για Γκλέτσο: Αν ήμουν πιο νέα και πιο αδύνατη

Στις δηλώσεις του Απόστολου Γκλέτσου απάντησε η Καίτη Φίνου, αντιμετωπίζοντας με χιούμορ αλλά και ερωτισμό το γεγονός ότι...
η ηθοποιός αποτελεί το μοναδικό του ερωτικό απωθημένο.

«Κι όταν με συνάντησε στο Κόκκινο Δωμάτιο γιατί δεν μου το είπε; Μου είχε πει 10 κιλά να χάσεις και θα είσαι το ίδιο μ… όπως ήσουν τότε. Μια χαρά! Τιμή μου! Αν ήμουν κι εγώ δεν ξέρω πόσα κιλά πιο αδύνατη, θα του το εκπλήρωνα το όνειρο.

Θα ενέδιδα στον Απόστολο Γκλέτσο, γιατί όχι; Και ωραίος άντρας είναι και μου αρέσει και ο χαρακτήρας του. Τιμή μου που το λέει και αν ήμουν 10 χρόνια νεότερη και 25 κιλά πιο αδύνατη, οκ θα πήγαινα και θα του έλεγα κάνε το όνειρο σου πραγματικότητα.

Όντως είναι πιο σεξουαλικός από ποτέ, τώρα που τον είδα λίγο στο Τατουάζ» είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας στην εκπομπή «Φτιάξε καφέ να στα πω», ενώ αναφερόμενη στις παλαιότερες δηλώσεις του περί ψησίματος του ψαριού και από τις δυο πλευρές, η Καίτη Φίνου απαντά: «Φαντάσου πόσο πιο σεξουαλικός θα είναι στο κρεβάτι με μια γυναίκα!».

Δείτε το σχετικό βίντεο...


Δεν υπάρχουν σχόλια: