ΣΙΝΕ

Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Σε άσχημη κατάσταση ο Στηβ Κακέτσης: «Καταστράφηκα! Στα 68 μου χρόνια θα βρεθώ στον δρόμο»

Δύσκολες στιγμές περνά ο Στηβ Κακέτσης καθώς, με οριστική απόφαση του δικαστηρίου, καλείται να «ξεσπιτωθεί» από τα...
νυχτερινά κέντρα που διατηρεί στην παραλιακή λεωφόρο της Αθήνας, λόγω χρεών.

«Καταστράφηκα! Είμαι με υπνωτικά χαπάκια για να κοιμηθώ. Σκέφτομαι πως δεν θα έχω να φάω… Πώς να χωνέψω ότι στα 68 μου θα βρεθώ στον δρόμο;», λέει, στην εφημερίδα Espresso και τον Αλκίνοο Μπουνιά, ο επιχειρηματίας, που είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση.

Όπως εξηγεί, τα δύο μαγαζιά του, το Kitchen Bar και το Θέα, βρίσκονται σε χώρο που παλιά ανήκε στα Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα και του τον πήρε ο νέος διαχειριστής, το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) λόγω χρεών. «Χρωστούσα κάποια χρήματα, αλλά φρόντιζα να πληρώνονται κάποια χρέη.

Παράλληλα, τους ζητούσα να μου κάνουν δόσεις -κάτι που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση- αλλά σε όλες τις αιτήσεις μου δεν πήρα απάντηση».

Η «χαριστική βολή» δόθηκε με απόφαση δικαστηρίου, την περασμένη Τρίτη, ύστερα από αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που είχε καταθέσει το ΤΑΙΠΕΔ. Ο Στηβ Κακέτσης θα πρέπει αναγκαστικά να αδειάσει τον χώρο, ενώ, όπως επισημαίνει, στον δρόμο, εκτός από τον ίδιο, θα μείνουν και 180 υπάλληλοι που εργάζονταν στα δύο μαγαζιά.

πηγη peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: